kesinlikle geri dönüş yapma yoksa olanıda siler alacagın varsada alamazsın, gecen ay benimde başıma geldi 6,180tl kesinlesen bakiyem vardı 1agustos ta geçersiz sayıp hesabımı durdurdu sadfece ödeme bölümü acıktı 22sinde yatmayınca bnde bekledim yatmadı
25sinde mail attım paramı yatırın gibisinden usulünce yazdım adamların 27 sinde geri dönüşü 10bin tl gecersiz trafik sayarak bakiyermi sildi üstüne -4,500 tl küsüründe borçlu cıkardı beni o yüzden bekle sesini cıkarırsan elindekinide alırlar, aynı ayda arkadasımında oldu onun hesabı seninki gibi kapattı ödeme bölümü acıktı o mail falan atmadı 29unda parayı yatırdılar