Okulunu mutlaka oku ama okurken boş durma. İlk yıl kendini geliştir sonraki yıllarda kendine gönüllü stajyer olarak bir yerler bul derim. Böylelikle mezun olacağın zaman stajyer deneyimi bile olsa bir deneyimin olmuş olur. Ben en basit örneği verdim, daha da kendini geliştirmelisin elbette.