Öncelikle diplomanı al, üniversiteni oku. İş ilanlarına göz gezdirirsen neredeyse 10 şirketten 9 unun lisans mezunu aradığını görürsün. Ön lisans bile değil direk lisans mezunu istiyorlar. Sen çok iyi yazılım bilsen bile, bu işte çok başarılı olsan da başvururken üniversite mezunu olmadığını gördükleri zaman senin ne bildiğine bakmayacaklar bile. Seni direk olarak kafadan eleyip çağırmayacaklar. Bu işte iyice ilerlemiş, yurt dışına çıkmış, Google, Apple gibi şirketlerde çalışmış kişiler bile önce üniversitenizi okuyun diyorlar. Üniversite bir şeyler öğrenmek için olmasa da diploma denilen o kağıt parçasını almak için önemli.