Diplomanı al ama bilgisayar müh okuman daha mantıklı.
Çok klasik bir öneri: Ingilizce öğren. Üniversiteye geçtiğinde direkt erasmusa git stajı Avrupa`da yap iyi bir izlenim ver birde work and travel ile gider Amerika`yı görürsün. Bu saatten sonra bir daha Türkiye`ye gelmezsin.