Kardeşim oku ve diplomanı eline al bir yandan da kendini geliştir.Çoğu şirket sen işe başvururken ne kadar bildiğine değil diplomana bakıyor.Üniversitede rusça okudum ancak IT uzmanı olarak calıstım bir süre.İş bulurken hep iş ile alakalı diploma istediler.Sadece bir kaç yer bilgimi sorguladı..