Selamlar,
Bizzat o şekilde kullanıyorum 1 yıldır sorunsuzca.
4 Gb Tümleşik olduğundan, boş slot için pek bir alternatif kalmıyor

Tüm müşterilerime de o şekilde yapıyoruz.
Bir sıkıntı olmaz şöyle de bir durum var dual yapınca daha verimli olduğu söyleniyor ama 13 yıldır bu işi yapıyorum. Çokça kullandım 4-8 8-16 şeklinde dual olmadan hiçbir sorun yaratmadı.
Dual soket boş olsaydı ona göre daha detaylı düşünerek konfigürasyon yapılırdı ancak yeni nesil cihazların neredeyse tümünde ayni şekilde şuan. Gözle görülür bir fark olmuyor.
Yorumlarınız için çok teşekkürler. 4+16 kullanmanın zamanı geldi o zaman