Arkadaşlar bu gün kişisel hesabıma bir mesaj geldi.
Arkadaş sendeki kullanıcı adını bana satar mısın dedi.
Bende 300 tl gibi bir fiyat söyledim. Arkadaş ödemeyi şöyle yapabileceğini söyledi. Ben kullanıcı adını şimdi değiştirecekmişim. Farklı bir kullanıcı adına geçicekmişim. Daha sonra 12-13 gün sonra ödemeyi yapacakmış. Eğer ödemeyi yapmazsam zaten kullanıcı adını 13 - 14 gün içinde geri alabilirmişim. Böyle bir şey varmı nasıl yol izleyebilirim ? Sizlere danışayım dedim.