telefonumun bataryası hafif şişmişti yandan kapak açılmıştı. ertesi günüde telefonu merdivenden düşürdüm bu sefer telefon tamamen gitti.
şarza taktığımda titreşim gibi bir şey oluyor? sizce bunun sebebi batarya mı? bataryayı baktığımda yandan baya şişmiş gibi. anakart vs. sorunlu olsaydı hiç açılmazdı sanırım? şarza takdığım da 3 saniyede bir titrşeim oluyor. bence batarya diye düşünüyorum çünkü batarya şişmiş sizce nedir? ona göre telefoncuya götürmeyi planlıyorum?