Tutanak yok, imza yok, hiçbir şey yok. Neye istinaden ceza yazacaklar?
Tutanak vardır karantina ihlallerinde şahısla temas edilmiyor kimlik bilgilerine göre dolduruluyor. Şahıs evine gönderiliyor. Yakın değilse ambulans çağırılıp gönderilir. Ayrıca sadece İdari para cezası değil karantina bitiminde adli işlem için sizi karakola çağırmaları gerekiyor eğer işlem yapıldıysa. O zaman imzalı tutanak olayı oluyor. Bölge karakoluna gidip sorabilirsiniz
Adli işlem olarak TCK 195.madde üzerinden 2 aydan 1 yıla kadar hapis cezası istemi ile dava açılıyor.