zipoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende iphone 6s plus alacam hocam hatta şuan almak üzereyim bende seni bulmuşken sorayım bu 6s lerde kronik şeyler oluyor mu çok iphone 7 alacaktım bende baktım biraz daha fazla gibi sesle ilgili ve touc pad gitmiş bazı tellerde vazgeçtim iphone 6s plus biriyle anlaştım gidecem birazdan almaya
Hocam 6s plus ile normal 6 arasnda fark var diye biliyorum. Bence apple in en sağlam kasası 6s bende hiç bir kronik problem olmadı telefonu aldıktan sonra fark ettim sol üst köşede hafif bir kararma var ama ben hiç takmadım senelerdir kullanıyorum hiç de sorun çıkartmadı. 16 Gb olması dışında herhangi kronik bir problemi yok ama yakın zamanda fişini çekerler gibime geliyor. Geçen sene 5,5s vs 6 nın fişini çektiler ben bu sene 6s, 6s plus ve 7 nin fişini çekebileceklerini düşünüyorum. Eğer 2000 tlye alırsam ve güncelleme vermeme kararı gelirse telefon otomatik - 1000 tl aşağıya atar