Selam dostlar almanya stutgarttan işbankası şubesinden türkiyedeki işbankası hesabıma euro olarak para, gönderildi müşteri hizmetlerini arıyorum bilmiyoruz diyorlar para dün mesai saatinde yollandı ama hala hesaba geçmedi aynı kişi zirrat hesabıma attı para anında geçti varmı işbankası hakkında bilgisi olan beni tek korkutan STUTGART olması 😀