Aslında çok kalında sürmedim ...yağlama da yaptım ama fan sanki çok sıcaklık varmış gibi üflüyor
Eğer tecrübeniz var ise birde fanı sökerek dış ortamda çalıştırır mısınız? Eğer fanınız 3 pinli ise bir tanesi + diğeri - kutup ve 3. pin ise fanın hızı ayarlayan pindir, 3. pinde kablo sorunu olabilir. Eğer fanınız 4 pinli ise 3. ve 4. pinde sorun olabilir. Bu pinlerde iletim olmaz ise fan yine de çalışır lakin devrinde ayarlama yapmaz genelde son rpm de döner. Bunu fanı söküp fan değerlerine uygun bir adaptör ile deneme mümkün veya bir adet multimetre veya benzer ölçü aleti ile kısa devre modunda fan ile anakart arasında pinlerde kopukluk var mı yok mu anlaşılabilir. Biraz uzun oldu anlamadığınız yer var ise detaylı açıklama yapabilirim.