Merhaba arkadaşlar, Yeni mining'e başlamış bulunmaktayım. Eth yeni sistemi geçtikten sonra gwei ile kazdıklarımızı cüzdanımıza göndermekte ve her ayın 28'in de otomatik gönderdiğini yazıyor. Hiç kazıklarımıza dokunmasak her ayın 28'in de otomatik gönderdiğinde komisyon ücreti kesiyor mu?
2. Soru ; Ethermine mı mantıklı yoksa binance pool mu? Tecrübeli arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim. Herkese iyi forumlar.