EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kulaklığı kullandınızmı hocam daha önce ?
şuan kullandığım kulaklık zaten hocam, gayet memnunum. kulaktan düşmez, ses kalitesi başarılı, dışardan seste almıyor. en sevdiğim özelliği ise şarjı bitmiyor