AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginç bir konu olacağa benziyor.

bana göre iki tarafta haklı.
Evet iki tarafta kendince haklı. Karşı taraf bir tık daha haklı. Ama.. Ticaret olduğu için bunu dile getirmemesi gerekiyordu.