Bir makale alımı konusu açtım, bu arkadaş sinirlerimi bozdu.
Konu linki :
https://www.r10.net/tanitim-yazisi/2...inacaktir.html
Bir çok kez forumda makale hizmeti aldım. Taban fiyattan aldığımız makaleler için
beğensek te beğenmesek te bu makalelerin ödemelerini yaptık. Profesyonel hizmetler beklemediğimiz için.
Bu sefer farklı, müşterim için profesyonel makalelere ihtiyacım vardı ve bunun için konu açtım. Ve bold karakterle beğenmezsek ödeme yapmayız, yayınlamayız diye belirttim.
Beğendirecek birisine ihtiyacım var çünkü.
20TL lik bir işe 100TL verelim, ve bize beğendirin beğenmediğimiz işi teslim etmeyin
Arkadaşın tepkisi:
Edit: Mesajı ben atmadım. Şartlar uymuyorsa mesaj atıp neden hakaret ediyorsun?
Ben zaten bold karakterlerle bunu belirttim. Herkese uyacak bir kural olmadığı için, bu çok önemli dedim.
Müşterimle arada kalmamak için, zaten makale düzgün olduktan sonra neden ödemesini yapmayalım? Ben yaparım. Müşterim yapmazsa.
Aradığım yazarı da buldum zaten, sınırsız revizeyle işi kabul etti. Şimdi bu arkadaşa hakaret etmiş oluyor bu insan
Edit 2: