jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraktigim linkte vergi uzmani yuzde 15 olarak belirtmis hocam.
Ben temsili bir oran yazdım ama %15 iyimser bir rakam bence. Biraz daha yüksek olabilir.

trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket kurmak zaten ne alaka, parayı gönderen bir kişi o da google, googledan gelen paralara kesersiniz %5-10 iş biter. Sanal çalışan insanları desteklemek lazım çünkü bu insanlar tavuk dürüm satmıyor. Hatta hiç kesmemesi lazım aylık 10k ya kadar, destek amaçlı. Yoksa çok geride kalırız teknolojide 10-20 yıl sonra.
Yeni taslak'ta 240 bine kadar muaf diyor. Eğer bu sektör ayırmaksızın uygulanacak bir durumsa ay 5-10 bin kazanan freelancer'dan vergi almazlar.