trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket kurmak zaten ne alaka, parayı gönderen bir kişi o da google, googledan gelen paralara kesersiniz %5-10 iş biter. Sanal çalışan insanları desteklemek lazım çünkü bu insanlar tavuk dürüm satmıyor. Hatta hiç kesmemesi lazım aylık 10k ya kadar, destek amaçlı. Yoksa çok geride kalırız teknolojide 10-20 yıl sonra.
Bu mantıkta bir yönetim yok hocam hatta isi bilen mufettislerin sayisi cok az. Sirket adres degisikligi icin vergi mufettisi evime geldi, yurtdisi trafik icin kdv kesme düs dedi, muhasebecim oyle birsey olmaz diyor. Ortada hep bir karisiklik. İskolunu neden web hizmetleri yaptiniz dedi, dedim bizim is kolu daha sistemlerde yok daha taninmiyoruz ama vergi veriyoruz kimse birsey anlamiyor.