Şirket kurmak zaten ne alaka, parayı gönderen bir kişi o da google, googledan gelen paralara kesersiniz %5-10 iş biter. Sanal çalışan insanları desteklemek lazım çünkü bu insanlar tavuk dürüm satmıyor. Hatta hiç kesmemesi lazım aylık 10k ya kadar, destek amaçlı. Yoksa çok geride kalırız teknolojide 10-20 yıl sonra.