Arkadaşlar bu işin açıklaması olmaz. Yani açıklama yapamam. Ancak 31 yıllık muhasebeciyim. Bu iş vergi mükellefiyeti olmadan imkansız olmaz. Kanunlara aykırı olur eğer ona izin çıkarsa. Herkese iyi forumlar.