Adsense geliri elde eden herkesin dile getirdiği bankaya yatan gelirlerin kaynağında kesinti (bankadan) yapilarak hesabina gecmesi ve defter tutma zorunlulugunun ortadan kalkmasiydi.

Bu konuda adım atılıyor gibi haberler gordum fakat biraktigim linkte bankadan stopaj kesintisi yapilacagindan bahsediliyor. Bu durumda kdv ve gelir vergisi gibi vergi kalemlerden bahsedilmiyor.

Sizce kdv ve gelir vergisine ek bankadan yuzde 15 kesintise yapilip kazanclar 0'amı indirilir? Yoksa banka kesintisi yapip defter tutma zorunlulugu kaldirilirmi?

https://www.ahaber.com.tr/ozel-haber...vergi-alinacak