xERMANx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hocam pm'dende konusuyorum arka planda işlerimide yapıyorum gözümden kaçabiliyor mesajlar. İlk doktora geçmeyen bel ağrısı şikayeti ile gidiyor , daha sonra corona'ya yakalanıyor , daha sonra coronayı atlatıp bel ağrısı ile ilgili şikayetleri araştırırken heralde bir bölgede kanser görüyorlar tam bilgim yok bunları tahmini yazıyorum. Uluslararası bir nası denir ona ilik ile ilgili yerlere başvuru yapmışlar işte uygun ilik Almanyada bulunmuş bir kişide o şekilde. Sadece bu akşam konusu geçtiği için aklımda kalanlar bunlar o yüzden yazdım. Detayları bilmiyorum yani sonuç olarak şöyle birşeyler tetikleyebiliyor sağlık ile ilgili dikkat etmek lazım.
Allah herkese şifa versin hocam. Anladım, teşekkür ederim ilginize.