xERMANx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1-2 gün bekleyip neden vakit kaybediyorsunuz ? , hemen yarın ya da bu geceden gidip bir görünün. Şiddet ile tavsiye ediyorum bu forumdaki abiler, kardeşler aile gibi her yazıya kendi canımmış gibi yazıp okuyorum. Aman sağlık ile ilgili şeyleri bekletmeyin. En büyük tavsiyelerden biridir.
Alakanız için teşekkür ediyorum hocam. İnanın kendim için bu yaşıma kadar ne bir diş için nede sağlık problemim için hastaneye gittim. Allah kimseyide düşürmesin oralara. Bünyem biraz sağlam 1-2 gün düzelmez ise gitmek zorunda kalacağım.