Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam Allah korusun. Hocam benim düşüncem bizim bölgede 1 haftadır rüzgar soğuk ve sıcak dengesi değişik duş alıp pc başına oturdum cam açık arkama soğuk havayı yedim grip tarzı birşey oldum gibi düşünüyorum ama öyle griplik bir halimde yok böbrekleir felanmi üşüttük acbaa bilemedim 1-2 güne daha geçmez ise bi hastaneye gidicem. forumda bir konu okudum arkadaş beli vs ağrıyormuş halsizmiş felan corona çıkmış acaba diyorum bizdede mi var ama hiçbir belirtide yok.
Hocam 1-2 gün bekleyip neden vakit kaybediyorsunuz ? , hemen yarın ya da bu geceden gidip bir görünün. Şiddet ile tavsiye ediyorum bu forumdaki abiler, kardeşler aile gibi her yazıya kendi canımmış gibi yazıp okuyorum. Aman sağlık ile ilgili şeyleri bekletmeyin. En büyük tavsiyelerden biridir.