3-4 gündür geçmeyen bir bel ağrısı mevcut bazen böyle oluyor yatınca bir sıkıntı olmuyor genelde kalkınca yürürken otururken oluyor. Sıcak kompress yaptım kas gevşeltici ağrı kesici vs içtim ama nafile.
Eğilirken nefesimi bile kesiyor nefes almakta zorluk çekiyorum.

Resimdeki görseldeki nokta ağrıyan bölge