Aşı covidden kat kat tehlikeli.
Ama 1.5 yıl boyunca insanları korkutup aşı hastası yaptılar. İnsanlar Allah güvendiğinden fazla aşıya güveniyor. Allaha inanmayanlar ise aşıyı tanrı gibi görüyor.
Bugün şımarık ve ukala bir şekilde eşeltiriliyoruz. Ancak darbe yarın nereden gelir bilinmez.
Örnek, şuradaki komedyen de yıllarca bilgiçlik taslayıp fetoyu övmüştü. Bunların aklına dinine uyanklardan ne hayır gelecek...
Şimdi aynı üslupta bazı uyanıklar bu sefer covid aşılarının avukatlığını yapıyor. Tabii ki darbeyi yiyinceye kadar.
https://www.youtube.com/watch?v=mGggZVkWg20