FARKHOSTİNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende geçenlerde temaslı olarak karantinaya alınmıştım testim negatif çıkmasına rağmen karantinamı bitirmediler 14 gün karantinada kaldım. Gerçekten öyle diyebiliyorlarsa diyecek bir şey yok maalesef.
temaslı değilim direk pozitifim hocam