mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balıklar artık göllerde-denizde değil, özel havuzlarda yetiştiriyorlar oraya da bizi sokmuyorlar. Gölün suyunu da içtiler.
Dediğiniz kısmen doğru kısmen eksik. Balık çiftliklerindeki balıkları istiyorsanız siz de balık çiftliği kurabilirsiniz