Karantinada kaldığımız dönem ambulans aradık maalesef gelemeyiz arabanıza binip en yakın sağlık kuruluşuna gidin dediler.
Bende geçenlerde temaslı olarak karantinaya alınmıştım testim negatif çıkmasına rağmen karantinamı bitirmediler 14 gün karantinada kaldım. Gerçekten öyle diyebiliyorlarsa diyecek bir şey yok maalesef.