Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden aşı omak istemiyorsunuz hocam ?
Sebebini belirtmiş. Aşı olan akrabası virüsten dolayı hayatını kaybetmiş. Bu yüzden aşı olmak istemiyor.