İlk kez bu konuda birşeyler demek istedim. Aşı karşıtı yada aşı yanlısı olarak kendimi görmüyorum. Toplumda sürekli olarak ifade edilen bazı mantık hataları dikkatimi çok çekti;

1) Aşı olmayanlar aşı olanları riske atıyorlar
- Aşı olmanın bulaşmayı engellemediği ve hastalığı hafif atlatılmasını sağladığı söyleniyor. Bu açıdan aşı olanlar, aşı olmayanlardan daha riskli kendi fikrimce. Aşısizlardan bulasacak virus size aşılilardanda bulasır...

2)Aşı olunca Covid bitecek, aşı olmayanlar yüzünden covid bitmiyor.
-Aşı bulaşmayı etkilemediği için %100 aşı oranı bile olsa aşılılar kendi aralarında virüsü bulaştırarak yine aynı şekilde virüs devam edecektir kendi fikrimce.

Bu 2 başlığı artık anlamamız gerektiğini düşünüyorum. Kimse kimsenin kendi vücut ve beden bütünlüğüne karşı aldığı kararı eleştirebilme haddine sahip olmamalı.