Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Garanti'de 1.derece yakınım çalıştığı için alamıyorum hocam. maalesef
1. Derece yakınına anlat durumu hocam o halde ? Belki arkadaşları vardır yardımcı olur?
Sgk girişiniz yoksa ve düzenli olarak maaş almıyorsanız sürekli başvuru yaptığınızda var olan KKB puanınızı da düşürürsünüz.
Yani benim düzenli gelirim yok, sgk yok, bir yere bağlı çalışmıyorum diyip elini kolunu sallayarak bankadan kredi alamıyorsun maalesef.
Elinizde para edebilecek ürünleri satmayı deneyin.
Başarılar.