aliumac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim favori bankam garanti, kapısının önünden geçsen 100lük sıkıştırıyorlar cebine öyle düşünceliler
Garanti'de 1.derece yakınım çalıştığı için alamıyorum hocam. maalesef