Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
+trade attıktan sonra bir problem yaşadıysanız attığınız tradenin yanındaki ünlem işareti ile bildirerek silebilirsin. Size geri dönüş yapmadığı için sildireceğinizi bildirirseniz büyük ihtimalle kabul edilmez. Trade atmak zorunlu değildir. Siz memnun kalmış olabilirsiniz fakat karşı taraf memnun kalmamış olabilir.