Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket kurup, komisyon vermek yerine maaş vererek sürekli olarak çalışabilirsiniz bence
sürekli verecek iş bulduğum takdirde dediğiniz mantıklı, ekibi büyütebilirim bile