Hocam iş bulamıyor değil De iş beğenmiyor demek daha uygun olur
İş beğenmiyor demeyelim de köle olmak istemiyorlar diyelim
Ben 1.5 senedir kız arkadaşıma iş bulamadım
Geçen fidangör de (bilmeyenler için İstanbul Bakırköy meydan gibi düşünün) 2 mağazaya girdik 11 12 saate ilk ay sigorta yok 2 bin tl diğer aylar sigorta+asgari ücret dediler.
Fırına soktuk kasiyer olarak katil olcaktım patronu sarkıntılık yaptı
Mavi yi bilirsiniz belki giyim markası. Ordu avm ye arkadaşım girdi part time 7 saat çalışıyor 15 günde 550 lira almış işten geri çıktı güya kurumsal
Velhasıl hocam iş beğenmemek değil iş yok olan işler de de köle arıyolar. Ha tabi şans meselesi belki yarın öbürgün düzgün iş denk gelir