KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende orduda yaşıyorum da daha burda kiler iş bulamıyor arkadaşınız neye geliyor ayıptır sorması 😄 fındık zaten bitti
Hocam iş bulamıyor değil De iş beğenmiyor demek daha uygun olur