Ben diyorum ki forumda artık böyle işleri yapanlar belge istensin
yani diploma kurs sertifikası gibi yani bu tarz işleri yapanlar belgenlensin
ecz doktor gibi çünkü başına buyruk çok insan dolacak zaman piyasa da bölünmez
çoğu kişi freelancer kendi kendine öğrenmiş kişiler bu zor ben hiç bir kursa gitmedim mesela en son üniversite 1 terk 2005 den beri