AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 60 TL damga vb şahısta. Gelene gelir ve KDV öder. O kadar büyütmeyin. Düzenli gelir varsa kafa rahatlığı için bir kısmından vazgeçilir.
Bağ-Kur 'dan nasıl kaçıyorsunuz?