sorun olmasa bile temkinli olmak lazım hocam
hocam 2 aydır çalışıyoruz zaten. şimdiden bir önlemini almak istedim. şirket açsam yarın çalışacağımızın garantisi yok, açmasam maliye ile sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum.
Gider pusulası diye birşey varmış. Olursa eğer %90 bu şekilde çalışırız zaten.
Yardımlarından dolayı herkese teşekkürler