Merhabalar, html css & js ile yazılmış bu tasarım sizin hoşunuza gitti mi ? Yarın bu tasarımı ücretsiz olarak sadece r10 kullanıcılarına birkaç saat için ücretsiz indirebilme hakkı vereceğim

Yani etkinlik gibi birşey

Yakında bunun gelişmiş yönetim panelli şeklini wordpress'e entegre edip kodlamayı planlıyorum. Görüşlerinizi alabilir miyim
v4.webdizayn.site
Hocam paylaşacağınız zaman PM'den atar mısınız?
Yarın müsait olamayacağım da.