Hocam senin iş bayağı değişik maaş alıyorum diyorsun iş sözleşmem yok diyorsun. Bir mali müşavire danışmanızı tavsiye ederim. İyi akşamlar dilerim
hocam oturup konuştuk şu şu işler yapılacak bende sana şu kadar maaş vereceğim denildi. Tamam dedim.
İş sözleşmesi yapacak kadar kurumsal bir birma değil zaten patronu dahil fiziken 3 çalışanı bulunuyor.
Benimde bu arkadaşlardan başkasına bir iş yaptığım yok zaten.
Şimdi ücret ufak olunca sigorta yapında diyemedim. Bu durumda sadece kdv kısmını ödeyerek vergi sorunun çözmek istiyorum. Başım ağrımasın diye.
Yani ileride başım ağrıyacaksa zaten hiç yapmam bu işi daha iyi