tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de hocam. Bir iş sözleşmemiz yok.
Hocam senin iş bayağı değişik maaş alıyorum diyorsun iş sözleşmem yok diyorsun. Bir mali müşavire danışmanızı tavsiye ederim. İyi akşamlar dilerim