aslında ben çalışanım hocam. maaş ödemesi alıyorum. Bu durumda neden şirket açmam gerekiyor onuda tam anlamıyorum ama maliye korkutuyor tabi beni yinede.
Mesela farklı bir şekilde fatura kestirip vergi versem olmaz mı ?
İşte hocam Türkiyede sen vergini ödemek istiyorsan öyle farklı bir şekilde vergi ödesem gibi bir şey söz konusu değil. Türkiyede vergilendirme sistemi dijitalleşen sisteme ayak uyduramamış durumda. Önce şahıs şirketi açacaksın bir muhasebeci ile sonra bu şahıs şirketi üzerinden tüm vergilerini ödeyebilirsin. Dışarıdan vergi ödeyeyim gibi bir durum yok, çalışıp çalışmaman da hiç bir muafiyet doğurmaz sana bu vergilerden. Çalışıyor olsan bile şahıs şirketi açabiliyorsun zaten engel teşkil etmez