dogecoin kazılıyor mu ? Ya da ETH bitecek deniliyor ne kadar doğru ? Bu arada bu kazım işlemleri için ekran kartları yeterli oluyor mu ? Yani ekran kartı ile belirttiğiniz tüm coinleri kazabilirmiyiz ?
Ekran kartı yeterli de anakart güç kaynağı vb lazım. doge kazabilirsiniz. eth şu an bitmez. Önünde daha yol var. Pastaya girebilirsiniz.
tüm coinleri değil altyapısı buna elverişli olanları kalabilirsiniz.