SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef şahıs şirketi kurduğunda damga vergisi o vergisi bu vergisi, muhasebe ücreti devlete çalışıyorsun ve sana para kalmıyor.
Bu yüzden şahıs şirketimi kapatan ben...