Merhaba arkadaşlar,
aylık sigortalı olarak çalışmaktayım. Ekstradan yaptığım bir iş daha bulunmaktadır ve bu işte sigortam yok. Freelance gibi çalışıyorum diyebilirim ve her ay düzenli hesabıma maaş ödemesi gönderiyor.
Bu konuda acaba maliye bana sıkıntı çıkarır mı ?
İncelemeye girerseniz canınız yanar. Böyle düzenli geliş varsa bi şahıs şirketi kurmanızı öneririm maliyeti taş çatlasın açılış vb 400-500 olsun. 200 de aylık muhasebeciye ödeyin. Gelene de fatura kesin kafanız rahat olsun