dogecoin kazılıyor mu ? Ya da ETH bitecek deniliyor ne kadar doğru ? Bu arada bu kazım işlemleri için ekran kartları yeterli oluyor mu ? Yani ekran kartı ile belirttiğiniz tüm coinleri kazabilirmiyiz ?