Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlara katılmıyorum. Şuanki ekran kartı evlatlık gibi kalmış bu sistemin yanında. lakin sistemi şu hali ile bile en az 4000TL gideri var. Hayırlı satışlar hocam.
En iyisi araştırıp ona göre rakam çıkarmak. Teşekkür ediyorum yorumunuz için.