ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende baya satmak istiyordum on numara 7k topladıgım sisteme 2k diyorlar hocam dedim yakarım yinede vermem
rx570 ryzen 5 2600 li sisteme
Gerek yok hocam, kalsın. Bugün bir işlemci olmuş 2k, yazıktır.